emma

så mycket roligt. så lite tid!

20071101

snabbrapport om nya kursen=anatomin

Gud vad TRÅKIGT. Det här är verkligen JÄTTETRÅKIGT. Fy.
(Angående anatomin i allmänhet men framför allt dagens dissektion)

Skulle dessutom skriva ut lite papper men dom här dumma BMC-skrivarna vill inte skriva ut som man ska (dubbelsidigt med två sidor på varje sida, alltså fyra sidor på ett blad, miljövänligt!) som till och med går på vår taffliga skrivare hemma klarar så nu tjurar jag och fulsurfar istället. Anna gick ifrån mig, kompis.

Men där obducerandet var fartfyllt och intressant och man lärde sig mycket och såg mycket så är det här raka motsatsen. Det går låååååångsamt, det är ointressant, detaljrikt. Sövande. Bara 30 dagar kvar. Charlotta säger att jag måste jobba på min inställning, och jag ska. Men då får ju anatomin jobba lite på SIN inställning tycker jag.

Mailade studentombudet på kåren om anatomischemat, men "Tyvärr så saknas det regleringar på området". Vilken skit.

Lätt bakis efter gårdagens tentafest/slutfjäsk. Hade gärna varit ännu tröttare och bakfullare, fy satan vad folk gick hem tidigt. Jag som tycker att jag är en jävla tråkmåns!

Jag är fortfarande något tudelad om min nya åttiotalsfrisyr. Återkommer om det.