emma

så mycket roligt. så lite tid!

20071026

Nu är det dags för en ny dag

Det blir så fel. Jag sätter på datorn med en tanke i huvudet, till exempel: "Nu ska jag skriva ut de sista tentorna" men medan datorn startar sig så bleknar tanken ut och jag sätter mig framför den med övertygelsen att jag satte på den endast för att få lite roligt (va? som om jag förtjänar det INNAN jag har börjat plugga?).

Igår var en skitdag. De råkar nästan alltid infalla på torsdagar. Konstigt, jag har aldrig förut haft något otalt med torsdagar såvitt jag vet. Vi avslutade med hemlig efterrätt, Roger&me och att rensa bland digitalbilder (behövdes. Verkligen!)

(Här skulle det har varit en bild på en zebra som fick vara kvar efter gårdagens omtalade bildrensning, men antingen är Blogger zebrarasister eller så finns det någon annan förklaring på att bilden vägrade ladda upp sig)